Duit lebih untuk kawen..yippe

Thursday, July 29, 2010

tawaran menarik.aku lepaskan.

disebabkan sejak akhir-akhir ini aku sangat sibuk.
maka ruang masa untuk aku menulis sangatlah terhad.
ada satu berita menarik yang berlaku beberapa bulan lepas tapi aku tidak coretkan disini.

berlaku dalam bulan lima atau enam rasanya.
aku dapat panggilan dari media prima.
ingat tak dulu aku terpilih untuk interview menjadi pembaca berita.
yes,hari itu aku dapat berita gembira ya.
mereka mengatakan aku terpilih.
kalau korang mesti tak lepas peluang punya kan?.
tapi,untuk saat itu aku TERPAKSA melepaskan peluang yang orang lain tungu-tunggu itu.
MENGAPA?
hanya aku,keluarga dan rakan-rakan terdekat mengetahui sebabnya.
tetapi itu tidak melemahkan semangat aku.
insyaallah akan aku cuba lagi tahun hadapan.
sedih memang sedih.
yelah bukan senang nak dapat kerja di sri pentas itu.
tetapi aku ada sebab besar tidak terima offer itu.
sekian.




p/s:menulis ketika ini sebab teringat sebab ahli keluarga semua setuju.yang paling suka tentunya emak.tapi,maafkan saya mak,ada misi lain yang patut saya lakukan.ada rezeki tahun hadapan saya akan cuba lagi

2 comments:

  1. bestnya..tahniah...btl pilihan yg sukar..jika family restu ,berkat tu

    if sara dpt next year..who is going to manage business ?but i think i'm sure i can handle it

    ReplyDelete
  2. hye pia.tq..
    rasanya family yg akan handle
    bg pihak sara..

    ReplyDelete

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...