Duit lebih untuk kawen..yippe

Friday, July 23, 2010

happy birthday (entri yg lewat hampir sebulan )

Gambar hiasan semata-mata :p


Happy birthday to u..
happy birthday to u...
ok-ok terima kasih kepada semua yg wish birthday saya pada 26 jun yang lalu...
yang sambut saya pada hari itu pun berbanyak terima kasih.
walaupun saya sibuk pada hari lahir sendiri. :(


buat kecil-kecil sahaja di kenny rogers.
sebab memang makanan disitu favourite saya selepas habis spm.
ada gambar pada hari tersebut.
tapi malangnya gambar di memory card kamera buat hal.
nnt saya tolong cari 'doktor' untuk ubati memory card itu.
sabar ya kawan-kawan.

Harapan pada umur 23 tahun ini.
supaya saya lebih tabah dan sabar dengan dugaan.
rezeki yang halal bertambah-tambah.
rakan - rakan yang niat baik sahaja yg datang mendampingi.
bisnes terus maju dan berkembang.
dan semua kawan-kawan sihat sejahtera.

No comments:

Post a Comment

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...