Duit lebih untuk kawen..yippe

Wednesday, May 23, 2012

Metafizik di sebalik tarikh lahir


 Let’s get down to business and Hit It!
STEP 1
For example my birthday is 26/06/1987. So put it this way:
Please have calculator with you its faster.


Macam mana nak kira?senang saja:Ianya tiada no 10.hanya no 1-9 sahaja.
Contoh :Kalau dapat hasil 13 selepas ditambah dua no itu,kecilkan lagi,maka hasilnya 4.
Ikut cara kira step 1-12 :


1. 2 + 6= 8
2. 0 + 6 =6 
3. 1 + 9 = sepatutnya 10 tapi kita akan kecilkan no itu (1 + 0 =1)4. 8 + 7 = sepatutnya 15 tapi kita akan kecilkan no itu ( 1 + 5 = 6)
5. 8 + 6 = 5
6. 1 + 6 = 7
7. 5 + 7 = 3
outside triangle :
8. 6 = 4 (hasil tambah 8+5) + 2 (hasil tambah 6+5)
9. 3= 8 (hasil tambah 1+7) + 4 (hasil tambah 7+6
10. 1= Hasil tambah 7+3 menyerong ke bawah
11. 8 = Hasil tambah 5+3 menyerong ke bawah
12. 9 = Hasil tambah 1+8 no luar kiri dan kanan segi tiga bahagian bawah.
 


STEP 2
Determine your chassis number. My chassis number (in yellow box) is 8-6-3 which i call my code number.
No 3 yang berada di tengah itu merupakan no asas utama saya,manakala no 8 dan no 6 adalah no rangakaian.
 
Sifat Peribadi Individu Nombor Kod Asas 1
Pro: Mempunyai sifat seorang pemimpin, ada daya tarikan yang tinggi daripada jantina yang berlainan, mempunyai kebijaksanaan yang tinggi, berupaya mengkaji dan menganalisis sesuatu perkara dengan mendalam dan spesifik, seorang yang sukakan ilmu pengetahuan dan memiliki ilmu pengetahuan yang tinggi, seorang yang sangat teliti dalam kebanyakan perkara, memiliki daya kreativiti yang sangat tinggi dan kepekaan yang tinggi.
Cadangan: Kepekaan dan kreativiti yang dimiliki hendaklah digunakan dengan sebaik-baiknya kerana individu yang memiliki nombor kod asas 1 berpeluang besar memperolehi keuntungan menerusi kreativiti dan kepekaan.
Kontra: Pentingkan diri sendiri, tidak suka dikritik, susah untuk menerima pandangan atau komen daripada orang lain.
Cadangan: Individu dengan nombor kod asas 1 sesuai bekerja sendiri berbanding bekerja di bawah majikan.
Selebriti dan tokoh yang memiliki nombor kod asas 1 termasuklah Arsene Wenger, Tom Hanks dan Hulk Hogan.
Sifat Peribadi Individu Nombor Kod Asas 2
Pro: Seorang yang berkemahiran tinggi dan memiliki personaliti yang menarik. Mudah kelihatan tenang dan selamba dalam kebanyakan keadaan. Peramah. Sangat suka menjaga kebersihan. Rajin. Berfikiran Matang. Baik hati, lembut hati dan suka menjaga kebajikan dan keperluan orang lain. Mudah bergaul dengan golongan yang lebih tua daripadanya. Apabila diberi tugasan, individu dengan nombor kod asas 2 akan berusaha untuk menyempurnakan tugas tersebut dengan sebaik mungkin. Suka memberi sumbangan, berjasa dan berbakti kepada masyarakat. Boleh dianggap sebagai seorang sahabat atau saudara.
Kontra: Adakalanya kurang berkeyakinan untuk memulakan sesuatu perkara (kurang yakin dengan kebolehan diri, sekiranya kurang maklumat tentang sesuatu perkara yang hendak dilakukan) walaupun pada hakikatnya orang lain melihat dia sebagai seorang yang sememangnya mampu untuk melakukannya. Mendengar nasihat tetapi tidak semestinya mengikut nasihat tersebut (kelihatan seperti seorang yang lurus tetapi sebenarnya degil). Lebih mengutamakan kepentingan orang lain berbanding kepentingan diri sendiri dalam kebanyakan situasi. Suka berkorban untuk orang lain sehingga boleh memudaratkan atau menyusahkan diri sendiri.
Contoh selebriti yang memiliki nombor kod asas 2 ialah Adi Putra (kanak-kanak pintar Malaysia).

Sifat Peribadi Individu Nombor Kod Asas 3 (* SAYA!)
Pro: Dikatakan sebagai seorang individu yang serba boleh. Seorang yang idealistik, aktif dan berpandangan jauh. Tahu dan faham keperluan diri. Mampu membezakan antara perkara buruk dengan perkara baik. Berkebolehan dalam bidang yang diceburi. Berpotensi untuk hidup mewah sekiranya berusaha bersungguh-sungguh. Mudah menyatakan pandangan terhadap sesuatu perkara (suka memberi komen).
Kontra: Bersikap terlalu agresif, bukan seorang yang penyabar dan boleh jadi seorang yang mudah melenting atau panas baran. Suka mengambil mudah sesuatu perkara dan tidak tegas. Boleh jadi seorang yang nakal dan bermulut laser. Perlu berhati-hati dengan perkataan yang digunakan semasa bercakap kerana individu dengan nombor kod asas 3 boleh menyakiti hati orang lain dan seterusnya merenggangkan perhubungan dengan orang lain.
Selebriti yang mempunyai nombor 3 termasuklah Wayne Rooney, Christiano Ronaldo dan Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Rahsia Peribadi Individu Nombor Kod Asas 4
Pro: Suka mempelajari sesuatu perkara, bekerja dengan tekun, tabah dan memiliki strategi dalam melakukan satu-satu perkara. Memiliki jiwa seni dan biasanya boleh berjaya dalam peperiksaan. Seseorang yang boleh dipercayai dan boleh menyesuaikan diri dengan masyarakat. Mudah bersimpati dengan orang lain dan memiliki karisma. Peramah. Suka mengembara dan mencari kebahagiaan dalam hidup. Apabila gagal, akan mudah bangkit semula.
Kontra: Suka memendamkan perasaan. Tidak mudah meluahkan rasa tidak puas hati dalam sesuatu perkara. Terlalu mengutamakan perkara-perkara remeh dan berfikiran sempit, tidak berpandangan luas. Mudah mengalami masalah dalam perhubungan dan rumah tangga.
Selebriti yang memiliki nombor kod asas 4 termasuklah Bill Gates, Alex Ferguson dan Margaret Thatcher.
Individu Dengan Kod Asas 5
Pro: Memliki sikap kepimpinan yang kuat. Suka mengambil risiko. Suka mencuba perkara-perkara baru. Boleh memimpin dan ada karisma. Selalunya akan memegang jawatan tinggi. Sangat rajin dan selalu fokus terhadap kejayaan masa depan jika beliau berkeinginan untuk mencapai kejayaan tersebut. Berfikiran realistik, tegas, berkesedaran tinggi dan tidak suka berangan-angan. Tidak mudah melakukan satu-satu perkara yang sama, perlukan kepelbagaian dan mudah asyik dengan satu-satu perkara yang dilakukan.
Kontra: Keras kepala, tidak boleh dihalang sekiranya ingin melakukan sesuatu perkara. Mudah cerewet biarpun dengan hal-hal kecil. Tidak mudah bertenang dan sentiasa sibuk bekerja. Kurang teliti dalam menyempurnakan satu-satu kerja.
Contoh selebriti yang memiliki nombor kod asas 5 termasuklah Britney Spears, Ronaldo, Abraham Lincoln dan Tun Abdullah Ahmad Badawi.
Ciri-ciri Peribadi Individu Dengan Nombor Kod Asas 6
Pro: Nombor 6 dikatakan sebagai nombor untuk terus hidup atau wujud. Mempunyai perjuangan dalam kehidupan. Individu dengan nombor 6 merupakan seorang yang sangat bersopan, berbudi bahasa dan selalunya memiliki citarasa yang tinggi dalam kehidupannya. Individu dengan nombor kod asas 6 juga mudah hidup senang atau mewah dan pada masa yang sama juga merupakan seseorang yang mengawal harta benda dan kekayaan.
Individu dengan nombor 6 akan berjaya dalam karier dalam bidang pendidikan, bidang seni dan bidang keagamaan. Individu dengan nombor 6 akan mejadi popular dalam masyarakat. Individu dengan nombor 6 juga sangat mengambil berat dan menjaga kebajikan orang-orang bawahannya. Suka membantu orang lain. Selalu menjadi pendamai.
Kontra: Individu dengan nombor 6 suka berbangga dan tidak akan mengambil kerja mudah. Seorang yang perfectionist dan mahukan kesempurnaan dalam melakukan sesuatu perkara. Patuh terhadap kata-kata orang atasan dan tidak mudah menerima cakap atau arahan daripada orang-orang lain yang bukan ketuanya. Melakukan sesuatu adakalanya disebabkan ada kepentingan dalam hasil kerja tersebut yang diperlukan untuk menyempurnakan sesuatu perkara yang lain.
Selebriti yang memiliki nombor kod asas 6 termasuklah Luis Felipe Scolari (pengurus pasukan bola sepak Chelsea), Rafa Benitez (pengurus pasukan bola sepak Liverpool), Warren Buffett (pakar kewangan dunia) dan Albert Einstein (genius dalam bidang Matematik dan Fizik).
Keperibadian Individu dengan Nombor Kod Asas 7
Pro: Memiliki kemahiran yang sangat tinggi dan sangat teliti apabila mengendalikan sesuatu perkara. Individu dengan nombor kod asas 7 tidak akan lupa kepada orang yang pernah menolongnya. Seorang yang sangat-sangat menghargai dan suka berterima kasih. Individu ini ghairah dengan cinta dan seks. Seorang pemikir. Suka kedamaian dan ketenangan. Menarik perhatian orang ramai. Suka menjadi perhatian ramai atau melakukan perkara-perkara yang boleh menonjolkan dirinya di khayalak ramai. Suka mengejar kemasyhuran, populariti dan tuah.
Kontra: Pandai memutarbelit kata-katanya. Suka berlawan cakap. Tidak tetap pemikiran atau pendirian. Mudah mengubah keputusan. Tidak tegas. Sangat suka berahsia dan sikap seperti ini selalunya menyebabkan dirinya dipandang negatif. Tidak menghargai erti persahabatan sejati atau persaudaraan yang sebenar. Sering menganggap semua orang adalah sama. Mendekati orang-orang tertentu kerana ada kepentingan terhadap diri sendiri. Boleh bertindak kejam jika mood tidak baik. Mudah berasa tertekan. Suka menyendiri dan akan mencari kawan apabila ada keperluan. Cerewet. Sensitif dengan persekitaran.
Selebriti yang memiliki nombor kod asas 7 termasuklah Frank Lampard (pemain bola sepak Chelsea), Saddam Hussein, Mawi dan Michael Jackson.
Sikap Individu Dengan Nombor Kod Asas 8
Pro: Selalunya lebih aktif di kalangan kawan-kawan, dan ini menyebabkan individu dengan nombor kod asas 8 mudah terkenal. Sangat pendiam, konservatif dan pasif. Bertanggungjawab dan sangat bermoral. Seorang yang boleh dipercayai. Boleh menyelesaikan masalah. Tidak akan mempermain-mainkan orang lain.
Kontra: Kadangkala tidak jelas dengan apa yang hendak atau sedang dilakukan. Matlamat kabur. Nampak kuat secara luaran tetapi sebenarnya berhati sensitif. Sangat berhati-hati dan percaya kepada pandangan diri. Mudah kehilangan peluang. Sekiranya terjerat dengan perkara-perkara tidak berfaedah dan membuang masa seperti hiburan, individu dengan nombor kod asas 8 mudah jatuh ke jurang kegagalan.
Selebriti yang memiliki nombor kod asas 8 termasuklah Osama Laden dan Steven Gerrad (pemain bola sepak Liverpool).
Individu dengan Kod Asas 9
Pro: Sangat optimistik dan berfikiran terbuka. Suka kelihatan cantik. Sangat beradab. Pintar, peka dan sensitif. Berkebolehan untuk bersikap offensive dan defensive. Pandai dalam memenangi hati orang lain. Berkebolehan untuk menghiburkan orang lain. Mempunyai daya tarikan sebagai penghibur. Boleh berkawan dengan sesiapa sahaja. Melakukan kerja dengan cepat tetapi tidaklah secara terperinci atau khusus. Fleksibel terhadap persekitaran.
Kontra: Tidak mengambil berat terhadap orang bawahan. Bersikap emosional. Pada mulanya memiliki ramai kawan, dan kemudian berkemungkinan besar akan kehilangan kawan satu demi satu sehingga menjadi seorang yang kesunyian. Mudah berubah-ubah sikap dan sukar difahami. Mudah mengikut perasaan, kadangkala gembira, kadangkala tertekan dan sebagainya. Mudah berputus asa apabila menghadapi cabaran yang sukar.
Selebriti yang memiliki nombor kod asas 9 termasuklah Harrison Ford, Elvis Presley, Suharto dan Megawati Sukarno.

 
NOMBOR-NOMBOR CIRCULAR :
The next section is hardcore! You have 16 circular box right? ALL 16 number inside the circular box can be used for combination of the number below. For example nombor saya td ialah 1,1,2,3,3,4,4,5,6,6,6,7,8,8,8,9.  So, jom kita tengok maksud dan ciri-ciri nya.

1 2 3 @ 1 2 bermaksud :
  • Ada kekuatan/bakat/anugerah suara
  • Boleh bercakap dengan lancar dan pantas
  • Kadangkala bercakap kosong
  • Kadangkala tidak boleh mengawal mulut atau terlepas cakap/kurang pandai bergurau
  • Boleh berhujah/berdebat
  • Boleh menjadi guru, pensyarah, ahli politik, sales person.
  • Bakat dalam menulis, melukis (untuk orang kurang upaya)
4 2 6 @ 2 4 
  • Boleh jadi penceramah/pandai berceramah.
  • Boleh berkongsi ilmu dengan sesiapa saja.
  • Boleh menjadi seorang motivator/presenter.
2 7 9
  • Ada daya penarik semula jadi.
  • Mempunyai karekter pelaris. (macam susuk gitu) haha!
  • Individu tersebut tidak semestinya kacak/cantik
  • Pandai memujuk orang
  • Mudah meyakinkan orang
  • Ayat power (bodek)
  • Mudah tarik ramai kawan yakni ramai org suka nak kawan dengan dia.
  • Ada kawan tapi tak ramai. (prob)
  • Ditakuti mempunyai hubungan sulit dengan orang lain. (prob)
8 4 3
  • Baik
  • Sentiasa ada idea baru
  • Selalu mencari kejayaan dan peluang.
  • Mempunyai bakat dalam penulisan/asyik bagi proposal.
  • Pandai membuat perancangan
  • Buruk
  • Mudah berasa bosan dengan satu-satu perkara
  • Terlalu suka berangan-angan
  • Susah untuk berjaya jika tidak fokus dalam melakukan sesuatu perkara
  • Suka bertukar-tukar syarikat (bagi usahawan)
5 7 3
  • Baik
  • Mudah bergaul dengan orang atasan atau VIP.
  • Boleh jadi VIP/Saudara kepada VIP
  • Orang atasan mudah percaya percakapannya
  • Buruk
  • Akan ada orang yang tak puas hati dengan anda
  • Senang disabotaj (tikam belakang)
  • Mudah difitnah
  • Duit selalu habis sebab selalu belanja orang atasan.
  • Mudah dihentam dan menghentam orang (kelantangan bercakap)
9 1 1
  • Baik
  • Lebih suka berdikari dalam melakukan sesuatu
  • Suka bekerja sendiri dan sukar bekerjasama dengan orang lain
  • Susah ada rakan kongsi kerana mudah bertentangan pendapat
  • Suka buat keputusan sendiri
  • Boleh menjadi orang tengah (consultant/negotiation)
  • Mudah berjaya atas usaha sendiri/Tak mudah give up.
  • Buruk
  • Akan ada rasa tidak puas hati kepada anda dan akan dikhianati
  • Tidak boleh bersendirian (mudah kesunyian gitu)
  • Keras kepala
  • Senang dikhianati orang lain
1 1 1 1 @ 6 6 6 6 @ 1 6 1 6 @ 6161
  • Baik
  • Pandai simpan maklumat/pandai berahsia
  • Akan berfikir dulu sebelum bercakap
  • Tapi bila dah bercakap, tak berhenti-henti pulak bercakap. adeh
  • Suka berfikir secara mendalam/Suka berfikiran jauh
  • Buruk
  • Tidak suka berkongsi masalah
  • Mudah berasa kecewa
  • Mudah dilanda tekanan emosi
  • Mudah Risau
  • Mudah buruk sangka
  • Ditakuti terkena penyakit mental
  • Senang kena migrain
4 5 6
  • Baik
  • Anda boleh dilatih dan sesuai menjadi akauntan
  • Boleh menjadi business owner, usahawan, akauntan.huhu ;p
  • Buruk
  • AWAS! Mudah terlibat dalam penyelewengan dan rasuah
9 9 9 @ 9 5 5 @ 9 5 9
  • Baik
  • Berpotensi berjaya dalam semua bidang
  • Banyak peluang dalam hidup 
  • Buruk
  • Boleh mengubah diri menjadi seorang yang tamak
  • Sunyi dan suka tinggal di kawasan yang banyak pokok/berhutan/tempat tinggal kawasan bukit.
855 @ 8 8 8
  • Baik
  • Seorang yang hyperaktif
  • Berpontensi untuk menjadi seseorang yang memiliki pengaruh dan kuasa
  • Buruk
  • Panas Baran
  • Mudah berasa resah dan gelisah (perlu belajar bertenang)
333 @ 335
  • Seorang pendendam ;(
  • Kurang sabar
  • sentiasa rasa resah gelisah
  • Keinginan sangat tinggi/nafsu kuat
4 5 9
  • Baik
  • Mempunyai deria ke 6 yang kuat
  • Mudah dapat ilham/firasat
  • Dapat mengetahui sesuatu lebih awal dari orang lain.
  • Pandai mendapatkan sesuatu
  • Buruk
  • Pandai menipu/muslihat
  • Pandai merancang strategi
6 7
  • Senang kasihankan orang lain.
  • Mudah belanja untuk orang lain (sebab tu sengkek)
1 5 6
  • Lebih sesuai kerja di luar (outstation) / senang buat duit dengan mengembara. yea betul!
1 8 9
  • Suka melancong dan juga suka melencong.haha;D
  • Kena elajar hadapi tekanan kerana mudah rasa tertekan
  • Suka bergerak yakni tak boleh duk diam kat sesuatu tempat.
8 3
  • Baik
  • Suka aktiviti luar rumah
  • Seorang yang aktif
  • Buruk
  • Mudah bosan
  • Tidak suka duduk diam di dalam rumah tanpa kerja
3 3 6
  • Seorang yang luar biasa yakni :
  • Duit senang masuk, senang keluar
  • Anda aktif/senang untuk menarik duit. (money magnet)
9 6 6
  • Anda seorang yang boleh berniaga dan senang mendapat keuntungan.
7 1
  • Anda mudah ditipu oleh orang
  • Mudah percaya dekat orang.
9 3 3 
  • Anda mempunyai bisnes tetapi prestasi tidak konsisten. Macam sekejap naik sekejap turun. Sekejap untung dan sekejap rugi.
  • Kejayaan tak kekal lama.
  • Untuk mengelakkan perkara ini terus menghantui, ada 2 cara iaitu 
  1. Tenaga anda sangat bagus, maksimum, tapi tak bertahan lama. so, setiap 3 bulan anda kena pergi bercuti untuk dapatkan balik keseimbangan anda. Environment spt Air Terjun, laut, hutan (berkelah di hutan. Paling kurang 3 hari anda kena cuti dan tak boleh bawak hp dan komputer. Wahh, macam bawak diri terus kan. hehehe
9 4 4
  • Boleh duduk bahagian operation/management
  • Sangat bagus dalam bidang penyelidikan.
  • Orang yang mempunyai high taste.
5 5 5 

Ada 2 kategori :
  1. Senang menjadi orang yang berpengaruh dan berpangkat.
  2. Tidak mempunyai pendidikan yang bagus :
  • Suka memberontak/agresif/tegas
  • Rasa rendah diri
7 8 6
  • Sangat bertanggungjawab
  • boleh menjadi ketua/pengurus/boleh menerima tekanan
  • orang yang motivated by material.
  • Seorang yang boleh membantu masalah orang lain.
So,kesimpulan nya saya sudah tahu apa potensi saya.saya memang sesuai dalam bidang perniagaan,tidak kira jenis apa perniagaan pun kalau saya buat betul-betul saya boleh berjaya.Saya perlu kan rehat seperti bercuti setiap 3 bulan sekali kerana energy sy kena recharge.(macam bateri)Cuma kadang-kadang ada orang jeles dengan kejayaan saya dan akan tikam belakang,Namun saya tak kisah semua itu sebab saya sudah tahu potensi diri saya!! Marilah berbisnes;)


"Great things may come from small beginnings." "Alhamdulillah,Good things come to those who wait" WWW.SARAHATA.COM

22 comments:

  1. kompleks giler.. tak berape nk paham.. huhu :p

    ReplyDelete
  2. Yang tak faham bahagian kombinasi tu

    ReplyDelete
  3. kurang faham la yg nombor2 circular tu..nk kna rujuk kt mna??

    ReplyDelete
    Replies
    1. circular tu mcmni . contoh : 1,1,1,2,3,3.3.3.3.4.4.5.6.7.8.9 .. cube buang nombo yang berdouble tu n then senaraikn semule . contoh : 1,2,3,4,5,6,7,8,9 . cuba gabungkm nombo dengn merapatkan nombo2 tu dan pstikan setiap grup ada 3 nombo. contoh . 123,456.789

      Delete
  4. Huh nombor2 yg baik semua kau ada

    ReplyDelete
  5. kak kalo 696 camna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9 6 6*/969
      Anda seorang yang boleh berniaga dan senang mendapat keuntungan.

      Delete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. BOLEH KIRAKAN UNTUK SAYA ?
    05/09/1970.
    PLZ....
    - AMAN

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. haishhh macam mana nak tahu maksud dan ciri2 no sekular (16 angka)..? ==" tak ada penerangan lengkap pasal tu...? huhuuu,,adeiii nak terang buat la penerangan lengkap...ni rasa macam tergantung pulak kiraannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. circular tu mcmni . contoh : 1,1,1,2,3,3.3.3.3.4.4.5.6.7.8.9 .. cube buang nombo yang berdouble tu n then senaraikn semule . contoh : 1,2,3,4,5,6,7,8,9 . cuba gabungkm nombo dengn merapatkan nombo2 tu dan pstikan setiap grup ada 3 nombo. contoh . 123,456.789


      no sekular itu adalah dari step 1-step 12,gabungkan semua kemudia kalau ada no yang ada dua atau tiga kali buang,jadikan satu sahaja.

      saya rasa penerangan sudah cukup,jika ingin lebih mendalam ,maka eloklah cik berjumpa dengan mereka yang lebih pakar untuk dapatkan sesi konsultansi.

      Sekian.

      Delete
  10. no circular tu, nombor yang dalam step 10, 11, 12

    ReplyDelete
  11. circular tu mcmni . contoh : 1,1,1,2,3,3.3.3.3.4.4.5.6.7.8.9 .. cube buang nombo yang berdouble tu n then senaraikn semule . contoh : 1,2,3,4,5,6,7,8,9 . cuba gabungkm nombo dengn merapatkan nombo2 tu dan pstikan setiap grup ada 3 nombo. contoh . 123,456.789 . done . btw admin . mne cirvular 789 . -ade wechat ? jom chat ID: ikhwan200

    ReplyDelete
  12. Bagaimana cara dapat nombor circular? Tolong whatsapp admin... 018-2578804

    ReplyDelete
    Replies
    1. circular tu mcmni . contoh : 1,1,1,2,3,3.3.3.3.4.4.5.6.7.8.9 .. cube buang nombo yang berdouble tu n then senaraikn semule . contoh : 1,2,3,4,5,6,7,8,9 . cuba gabungkm nombo dengn merapatkan nombo2 tu dan pstikan setiap grup ada 3 nombo. contoh . 123,456.789

      Delete
  13. 1123332446678889 tu mcm mane?

    whasasap 0137098654

    ReplyDelete
    Replies
    1. circular tu mcmni . contoh : 1,1,1,2,3,3.3.3.3.4.4.5.6.7.8.9 .. cube buang nombo yang berdouble tu n then senaraikn semule . contoh : 1,2,3,4,5,6,7,8,9 . cuba gabungkm nombo dengn merapatkan nombo2 tu dan pstikan setiap grup ada 3 nombo. contoh . 123,456.789

      Delete

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...