Duit lebih untuk kawen..yippe

Friday, August 23, 2013

Salam Syawal 2013


Assalamualaaikum..

Masih tidak terlambat sara ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri!
Seperti biasa setiap tahun syawal diraikan di tempat kelahiran sara di Taiping Perak.

 pose ala-ala kate middleton.
*Tiba-tiba*
Takdelah Sara suka tengok dia dari segi ketrampilan,perwatakan dia ;)
Ini adalah sebahagian keluarga ya...ada lebih separuh tak ada dalam gambar..


 Bila bergambar macam ini rasa macam sweet 17 again.
I must admit,i'm the older 




 Ini adik saya no 2.
Jangan tanya kenapa dia tinggi-saya rendah
Dia pandai jahit baju.
Segala jenis baju mungkin.
Tahun depan bolehlah tempah kat dia kalau nak tunang, nikah, kahwin ke..
(Nanti saya bagitau detail)
Ini pun tak cukup korum ni..lagi 4 orang tiada dalam gambar..
Sebelah kiri,adik no 4,-saya-mak-adik no2
oh please don't ask me again about my height.
haha;D


Ini sepupu,budak lagi pun..bukan pakwe. ;D


 Terima kasih ex roomate rumah Damansara dulu sudi datang Taiping!!
Next year datang lagi ye.



Terima kasih baju dari Jovian Mandagie dari koleksi Feathers.
Tudung tu saya lilit sendiri je.
Nak tau, datanglah kelas private saya;)


On my way back to Taiping,
I'm wearing this!
Feeling ala-ala saloma lagi.
Baju ni beli last minute kat Plaza Massalam di butik Fidz Couture.




Before balik kl,
sempat snap gambar terompah.
Epik sangat nampaknya!

Oleh itu,
Mohon maaf zahir batin jika ada terkasar bahasa,
hati terasa tanpa saya sedar.



*Ohya,ada yang bertanya mengenai makeup class.
Ahad ini (25/8/2013)
10am-1 pm dibuat di Get Gorgeous Boutique,wangsamaju
Sesiapa berminat boleh msg NAMA PENUH ke 0176309921
Nanti admin pihak saya akan jawabkan.










"Great things may come from small beginnings." "Alhamdulillah,Good things come to those who wait" WWW.SARAHATA.COM

No comments:

Post a Comment

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...