Duit lebih untuk kawen..yippe

Sunday, May 22, 2011

Blog Baru Pilihan BEN ASSHARI


Masa tengah blogwalking ke blog-blog orang sambil membaca
dan menambah ilmu pengetahuan.
tiba-tiba saya dikejutkan dengan penerimaan komen dari seorang blogger juga 
"Tahniah,kerana menjadi blog baru pilihan Ben Ashaari"

Aku :Erk?yeke..owh bukan senang tu nak ben ashaari usha blog korang,
follower blog dia dah 14533(setakat inilah)
tapi setahu aku tak sampai setahun dia berblogging dah capai angka follower sebanyak itu.
Bayangkan macam mana beliau dengan dunia penulisan blog.


Aku ni nak menulis kadang-kadang depan laptop blur sikit.
kadang-kadang penulisan di kertas lagi laju.
tapi takpelah aku still berusaha nak menulis di alam maya.
Tapi penulisan aku banyaknya mengenai kerja yang aku buat.
So,selalunya banyak gambar,
sebab aku suka bergambar:)






"Your talent is God's gift to you. What you do with it is your gift back to God." 


WWW.SARAHATA.COM

5 comments:

  1. congratz sara !! gud luck 4 ur bznez :)
    nice header :)

    ReplyDelete
  2. Hye!

    Salam kenal..dr blog en Ben! hehe..

    Suke tgk blog sarahata! gambar pon cantek2!


    ~ticesu.com~

    ReplyDelete
  3. cumuhama :owh tq dear!:)

    tice su :hye.salam kenal juga..owh dari blog abg ben? kalau awk nk gmbr2 mcm tu juga bolehlah dtg grooming class sara juga ya:)

    ReplyDelete

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...