Duit lebih untuk kawen..yippe

Thursday, January 6, 2011

LOGO


Mana satu pilihan ?

no 1


no 2



atau saya alu-alukan cadangan anda semua :)


Wah..logo baru..
saya suka logo ini simple and classy..:)
maybe kena polish sikit bagi cantik..
baru bole buat name card baru,propossal dan semualah..

dulu ada juga name card,tapi itu style budak-budak..
memang dah habis,nak order lagi rasa kena fikir 2,3 kali..
So,esok saya proceed buat yang baru juga.:)

Oh ya,Sarahata ini juga merangkumi
semua apa yang saya buat.
Tak kisahlah saya jual baju ke,saya buat event ke,saya makeup orang ke,
saya ambil gambar ke,saya buat grooming kelas ke..
jadi penjenamaan hanya pada nama saja
-SARAHATA-

Kan senang?

Oh ya,
Lupa nak bagitau,
SARAHATA akan berda di FELDA VILLA,Keramat
Ahad ini (9 Jan 2011)
Sempena majlis Sista Gahering
Yang bermula 130pm-6pm

Oh semestinya saya ingin buat SALE ya ladies...:)
Pastikan datang purse penuh ada duit..
hehe :)

1 comment:

  1. sgt cantik :),may b blh tmbh crown kecil?hehe

    sista gathering ?bestnya

    ReplyDelete

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...