Duit lebih untuk kawen..yippe

Wednesday, April 18, 2012

Videographer








Saya kata setuju selepas saya lihat video ini,touching sangat....;(


 Assalamualaikum!
Sebenarnya lama nak cerita tapi asyik bertangguh lepas itu lupa dan update cerita baru pula.
Ada yang bertanya Sara ambil pakej videographer siapa?
Hurm,Sara memang target takdelah nak ambil orang popular sahaja.
Memang outcome wow,tapi fulus pun harus wow juga.
Saya tidak mengimpikan majlis saya wow and be the best ever and people would remember us till the end,
Cuma majlis yang mampu direalisasikan dengan budget yang ada.
Yes,i'm dealing with the cost and budget,
So,memang yang hanya dalam budget ;)

Kami ambil videographer baru,itu pun jumpa dalam FB.
Syukur ada FB,maka memudahkan pencarian dan kami lihat juga hasil yang mereka buat.
Jadi,kami sebulat suara memilih Imtiaz Motion Arts.
Saya tidak meyatakan hasilnya terlalu baik,berpadanan lah dengan harga yang kita bayarkan.

Kalau nak lihat hasil mereka sila lah ke FB :Imtiaz Motion Arts


"Your talent is God's gift to you. What you do with it is your gift back to God.
"WWW.SARAHATA.COM

No comments:

Post a Comment

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...