Duit lebih untuk kawen..yippe

Tuesday, May 1, 2012

Pengalaman di spa

Assalamualaikum.
Apa khabar semua?
Harap you all semua sihat.

Korang semua mesti pernah pergi spa kan?
Ini nak ceritalah pengalaman pertama saya pergi spa.
Perasaan? takut,nervous.excited pun ada;)
Masa hari khamis dah buat appoinment nak buat body scrub hari sabtu 530pm.

Ok,hari Sabtu saya ada fashion show di UKM,habis sekitar jam 330pm.
Lepas habis show,saya ajak kawan model juga,Aisyah teman pergi spa sekali.
Katanya spa itu terletak berhampiran dengan rumahnya,Taman Equine.
So,oklah takdelah saya terpinga-pinga keseorangan;)

Inilah spa yang saya kunjugi;)
Roses & Beauty Spa
Spa ini pernah dikunjungi artis Nurul,dah pernah masuk magazine Mingguan wanita,utusan.

 Ini pemandangan apabila masuk dalam spa.Ada muzik yang mendamaikan,staf yang ramah

 Ini ruangan cit cat bersama pelanggan.

 Ini bilik spa mereka
Oh ya,kalau perempuan memang kena tanggal semua pakaian anda.
mereka akan beri kain batik,towel dan panties pakai buang.
Jangan terkejut kalau body scrub dia akan scrub SELURUH badan anda.;D
Jadi be ready untuk disental dan dipegang.
Percayalah kepada orang yang menguruskan anda waktu itu.

 Bilik mengurut,body scrub disini;)

 Saya mandi soya dalam ini.

Sebenarnya pergi spa ini nak redeem voucher promotion body scrub RM28 sahaja.tapi hari itu owner spa nama dia Yaya ada dia bercerita mengenai servis-servis yang lain,body massage,mandi soya,sauna,bleaching,manicure,padicure..banyak.pakej pengantin pun ada.
Disebabkan saya sampai spa dia pun dalam jam 530pm,saya decide nak try body massage,body scrub dan mandi soya je dulu..itupun dalam jam 830pm juga selesai.

Produk yang dorang pakai pun best,kalau masa mengurut dorang pakai minyak bunga matahari,wangi,masa scrub sara tak ingat ramuan apa,tapi campuran tumbuh-tumbuhan juga dan bau yang ini sara suka sangat!!rasa nak surub scrub je lama-lama semua tempat kasi putih bersih;)

Then turn mandi soya best!soya pure dorang blend masuk dalam bath tab,air suam-suam..rasa nak tertido dalam tu..Dah habis treatment,kami dijamu dengan air jamu dan air mawar.Ok first time minum jamu nak terkeluar balik.tapi berjaya juga habiskan;)

Overall semua ok.sebab ini pengalaman saya yang pertama.Jadi tak boleh nak compare dengan spa yang lain.Mungkin next time ajaklah saya pergi spa anda pula untuk buat review;)

Kalau sesipa nak pergi,buatlah appoinment dengan mereka,cakap dapat tau dari Sarah ya.
Tata;p

Roses Beauty & Spa

No.7-1, Jalan Equine 9B Tmn Equine, Putra Permai, 43300 Selangor,
43300
MY
Phone: +603 8942 7891
http://www.rosesbeautyspa.blogspot.com





















"Your talent is God's gift to you. What you do with it is your gift back to God." WWW.SARAHATA.COM

1 comment:

  1. I am in fact thankful to the owner of this website who has shared this great paragraph at at this
    place.
    Stop by my blog post - click here

    ReplyDelete

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...