Duit lebih untuk kawen..yippe

Tuesday, March 20, 2012

Grooming Talk for Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)


Assalamualaikum.
Maaf agak sibuk kebelakangan ini.
Kalau ada masa bolehlah saya berkongsi aktiviti yang telah dilakukan.
Grooming talk di Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) ini telah diadakan pada bulan Januari 2012.
Seramai 50 orang yang telah menghadiri bengkel ini.Semuanya terdiri dari kalangan staf SSM.
Saya dibantu oleh adik-adik saya sebagai pembantu berkongsi segala tips dan cara-cara yang mudah untuk wanita di sana ;)




Saya bersama pembantu setia,adik sendiri ;)

Ketika ini selepas sesi makeover diri sendiri dan ahli kumpulan




 Peserta sedang khusyuk mendengar tips yang diberikan
 Ketika ini pertandingan makeup antara kumpulan.
Ada gaya makeup artist mereka ini;)


Terima kasih kepada bahagian pengurusan SSM kerana menjemput saya sebagai trainer dalam workshop kali ini.Kepada pihak lain yang ingin menjemput saya sebagai trainer atau ceramah bolehlah menghantar permohonan anda ke email sarahataresources@gmail.com

Terima kasih.


"Your talent is God's gift to you. What you do with it is your gift back to God."
 WWW.SARAHATA.COM

No comments:

Post a Comment

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...