Duit lebih untuk kawen..yippe

Thursday, October 27, 2011

Raya Story

 Hye guys,i'm sorry memang sudah terlambat bercerita pasal raya.I was busy for something else.So,blogging maybe will be no 10 in my list.aha.no offend ya.

 Raya?
Mesti u all pelikkan, orang nak masuk raya haji dah minggu depan,aku baru nak up cerita raya aidilfitri.
Takpelah,tengah ada mood nak bercerita
Semua orang suka kalau hari raya tiba.tak kira muda tua,orang kecil ke besar.
 Kanak-kanak paling suka,tadah tangan buat muka comel dapat duit raya.
Aku?buat muka seposen dapat ke tidak.soalan cepumas lagi ditanya "bila nak kawen?"
So,tak perlu nak beratur dengan adik sepupu lain.
Tak beratur pun,dapatlah juga RM300++ kaching.
Makin besar makin tinggi nilai duit raya.
Mungkin belum berkahwin rasanya masih dapat.
Terima kasih makcik,pakcik sedara.
Selalunya duit raya aku dapat,dapat balik ke anak-anak pakcik makcik aku.
haha;p
yelah orang bekerja perlu hulur juga ke budak-budak kan?;p


 Hidangan di pagi raya.so yummy menaikkan kembali lemak-lemak di badan.

 Ini memang shopping last minute,barang aku sahaja je nih.Memang balas dendam shopping tak ingat.
Best woo shopping.Duit yang terbang pun best jugak.


 Aku tak tau pula dorang semua pakai baju tak meriah sangat pagi raya ini.So,aku sorangla the striking happier in orange.We all bergambar before berangkat balik kampung Taiping.
Nampak aku yang terang benderang tu kan?Ini semua adik beradik perempuan aku.Sebelah tu my mom.The rest of course my younger sisters..Mesti aku nampak muda dari mereka kan?betul tak?betul tak? sila cakap ya.haha.


 Ini di Taman Tasik Taiping.

 Beriadah di Taman Tasik Taiping raya ke-4 rasanya ini.Ramai perempuan kan keluarga aku?hurm memang pun.;p
 This is my younger sister no 4.Kalau aku berdiri sebelah diri takat bahu dia je.Kesian aku pendek.The vogue person beside her of course my mom.

 Aku pun nak vogue juga.;)

Happy Hari Raya from Hata's family.Eventho baju kami tak sama colour sebab masing-masing tak suka,
tapi we all still stick together.Adik-adik lagi besar dari kakak yg tersepit tengah-tengah.Till then,daaa..

Selamat Hari Raya Aidiladha yang bakal menjelma.






"Your talent is God's gift to you. What you do with it is your gift back to God."
WWW.SARAHATA.COM

1 comment:

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...