Duit lebih untuk kawen..yippe

Monday, October 3, 2011

Dinner at Tamarind Springs

SMS :
29sept 2011 ,1255pm :


Syed   :  Hai yunk...malam nanti kita makan sama-sama ea..;) pakai cantik2 ea..dress ke..;p
Sara   :   Hah?
Syed  :  Pakai je cantik2 yer...;)
Sara   :  Jam berapa?Saya mana ada dress..
Syed  :  Pukul 8 macam tu saya sampai,jangan lambat sangat ea..xpe..pakai je ape yang cantik pun...;)

Sara(dalam hati mengomel ),kemana lah dia nak bawa,5 tahun kawan takde nak suruh pakai dress cantik nak pergi dinner.aku rungsing sebab memang takde baju cantik pun.Nak dijadikan cerita,petang itu aku ada job makeupkan orang nikah,balik rumah aku letih,aku tertido nasib baik terjaga 7 malam.aku teringat sms tengahari tu.Aku capai je skirt hitam dan baju kuning dan baju stripe.mix n match sahaja.Tepat jam 755pm En Syed telefon dia da sampai.

Aku tertanya-tanya dalam kereta dia nak bawa aku pergi mana.En Syed kata mau bawa aku makan dalam hutan.Katanya tempat itu kita berdua tak pernah pergi lagi.Aku agak ragu-ragu juga kemana hala tuju kami malam itu.

En Syed kata dia dah tempah siap-siap untuk kami makan disitu.Wah,special betul ;)

Ini dia tempat dinner kami :Tamarind Springs.
Terletak di Jln 1 Taman TAR, 68000 Ampang.Reservation for wedding propose,meeting clients,u can booking here Tel: 03 4256 9300



Masa mula-mula masuk,memang masuk hutan la.Memang tidak terfikir ada restaurant dalam itu.
Sepanjang perjalanan ada banyak lilin di bahagian sepanjang kitaorang berjalan.
Boleh menjadi romantik dan kadang-kadang juga menakutkan sebab ada patung besar kepala orang di tepi itu.


Interior dalaman yang mewujudkan suasana romantik.Rasa macam di Bali pun ada juga.
Banyak orang putih / foreigner makan disitu.
Aku sudah terfikir tempat ini mesti mahal.



Ini tempat kitaorang makan.Open air venue.So,kita boleh mendengar bunyian dalam hutan secara live.
Udara malam yang nyaman serta muzik yang dipasang mendamaikan.
Romantic dinner.;)
So far,layanan memang bagus.
Good food recommendation from waiter/waitress.
Makanan pun sedap tapi in small portion je.
Tak puas nak makan banyak-banyak.
And don't be surprise when the bill come, harga 2 orang makan saja nak mencecah RM300-RM400.
Sangat mahal okeh.Macam membazir pun ada.
Tapi En Syed willing to do it for a BIG reason.Nak cerita disini segan lah.So private.
Tunggu sampai benda itu sudah confirm.Barulah diwar-war kan.



Kalau bf yang nak propose your gf to be somebody important in your life,this place are fully recommended.
:)


"Your talent is God's gift to you. What you do with it is your gift back to God."
 WWW.SARAHATA.COM

2 comments:

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...