Duit lebih untuk kawen..yippe

Thursday, May 26, 2011

Siti dan 2 BY 2 - Lagu Gembira

Ini adalah Lagu Favourite Saya..
Kadang-kadang saya nyanyi sorang-sorang.
Walaupun lagu ini tak berapa popular.
Tapi saya tetap suka :)




Artist : Siti Nurhaliza & 2 By 2
Lirik Lagu : Siti Nurhaliza - Lagu Gembira

Siti Nurhaliza - Lagu Gembira

 ( 1 )
2BY2:
Andai aku pandai menyanyi
Tua muda miskin dan kaya
Tentu suasana gembira
Mendengar suara merdu
Bagai buluh perindu
Banyak orang rindu

SN:
Andai aku pandai menyanyi
Tua muda miskin dan kaya
Tentu suasana gembira
Mendengar suara merdu
Bagai buluh perindu
Banyak orang rindu

( 2 )
2BY2: & SN:
Ho... ho... ho... ho...
Ho... ho... ho... ho...
2BY2:
Ha ha ha ha...
SN:
Ha ha ha ha...
2BY2: & SN:
Ha ha ha ha...

( korus )
2BY2: & SN:
Ku menghibur hati duka
Hilang nestapa datang suka
Bintang di balik awan senyum
Lalala... Lalala...
Lalala... Lalala...

( ulang 1, 2, korus )

Lalala... Lalala...
Lalala... Lalala...








"Your talent is God's gift to you. What you do with it is your gift back to God."
 WWW.SARAHATA.COM

2 comments:

  1. Lagu ni lagu suka ria dan sapa yg dengar memang akan terhibur termasuk saya sendiri:-)

    ReplyDelete

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...