Duit lebih untuk kawen..yippe

Thursday, April 7, 2011

Kecewa


Hari ini saya sedih.
Saya kecewa.
Bukan senang nak macam ini.
Selalu nampak saya tersenyum,ketawa riang.
Tapi hari ini saya tewas dengan perasaan.
Akhirnya air mata perempuanku tumpah jua.
Seolah-olah berakhir suatu penantian.
Tetapi tidak kesampaian.

Hal-hal lain saya begitu kuat hadapinya,
Tapi kali ini mungkin pengharapan yang lebih.
Maka,bila tidak dikecapi ianya seperti
perasaan 
bayangkanlah jika kita  telah membuat bangunan hampir separuh siap,
Sudah ada impian ingin mendudukinya,
menghiasnya,
menjemput tetamu datang
Namun...tanpa disangka-sangka,
tiba-tiba badai gempa bumi melanda,
Runtuh bangunan impian itu.
Rebah jatuh ke bumi
Kita melihat hancur luluh pedih.
Usaha tiada hasil
Huh,sungguh kecewa 

:(



Semoga ada sinar mentari dan pelangi indah untuk hari mendatang...






"Your talent is God's gift to you. What you do with it is your gift back to God." 
 WWW.SARAHATA.COM

3 comments:

  1. Biasalah tu..Adat dunia..kejap kita dekat atas kejap kita di bawah..Bila kita di bawah..Doa banyak banyak...

    ReplyDelete

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...