Duit lebih untuk kawen..yippe

Sunday, February 6, 2011

Job Makeup dan Bertunang USJ 13,Subang Jaya

Salam semua!
Jam sudah pukul 4 pagi.tapi mata tak mengantuk lagi.
Sebab balik job tadi terus tertido.

Semua sedia maklum,kereta sara masih di bengkel akibat kemalangan 
beberapa minggu lalu.
Namun,saya telah berjanji dengan seorang client hendak makeup dan 
buat job untuk bertunang pada 5 feb 2011.

Jadi,kalau berjanji,mestilah ditunaikan.
Itulah manusia.
(Erk?ada kaitan ke?!)


Maka aku bertolak menaiki LRT ke Bandaraya.
So bawakla beg makeup tu.
Segan lah of course ada orang pandang.
Then,ada lah 2 orang lelaki mengacau aku,

Dia kata : "Banyak pakai gelang,jual ke?"
Aku jawab : "Haah,nak ke?" selamber je aku jawab

"Kalau saya nak cari orang boleh makeup,boleh cari awak lah ya?"
Aku :"Yup :)"


"Nak no tel fon bole?tak pun business card ke?"
Aku :"Business Card habislah..cari jelah saya dalam FB :Sarahata"

Pastu perbualan sampai disitu je,
Sebab brother tu dah sampai destinasi.

Sampai Bandaraya,perlu ke Stesen KTM BankNegara..
Aduh,penatnya sebab banyak tangga.
Aku tak suka tangga banyak-banyak nih.:(

Nasib baik tak perlu tunggu lama,
Maka aku masuk tren yang tulis koc khas untuk wanita.
Serius,ini first time aku naik KTM koc wanita.
Bayangkan berapa lama da aku tak naik pengangkutan awam?
Rasa selamat je sebab semua perempuan.
Kecuali abang polis kasut berkilat yang jaga koc wanita tersebut.
Dia akan halau kalau ada lelaki yang masuk koc wanita ini.
Syabas!:)


Sampai je KTM Subang Jaya,
Aku dijemput oleh ahli keluarga mereka:)
Wah sangat baik hati ya.
Tengok dari jauh,
Aku nampak macam kereta Lancer putih yang sangat cantik  datang menjemput.
Berangan lah boleh naik.
Dah masuk dalam kereta rupanya Inspira.
Tapi selesa lah dengan harga kereta tersebut :)

(Banyak pula songeh ko Sara ya,orang dah jemput tu...hehe;p)


Dah sampai,aku yang bergambar dulu:)

 Aku suka almari baju dia dengan katil.satu set :)



 Muka kudus bangun awal pagi naik LRT dan KTM :)



 Sebelum




Selepas









Wee...
Nak book saya,pm di FB jelah..
Tak pun,call je.

Tata;p

p/s :Maaf,gambar dari kamera murah je..tengah tunggu gambar dari jurugambar beliau..


"Your talent is God's gift to you. What you do with it is your gift back to God."

4 comments:

  1. great job ^^ actually vee pun berminat sgt nak belajar mekap.. ada buat kelas ker ?

    anyway nice blog ^^ jom sggah blog vee & follow vee / tinggalkan komen ^^ nnt vee follow awak yer

    http://elyanas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hye qaseh...tq dear..
    nak belajar makeup,style tudung dan kenali diri?
    datang event ini 26 feb 2011 nnt:

    http://www.facebook.com/event.php?eid=185872908092043

    ReplyDelete
  3. hai sara..saya la auntie tuh..hehehe...rajin2 la drop by my blog...http://azrinzfamily.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. hye cikgu azrine..tq so much ya...dapat juga rezeki saya makeup org nig dari viewer blog saya..tq..
    wedding nnt pun pakai servis saya lagi ya?:P

    ReplyDelete

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...