Duit lebih untuk kawen..yippe

Sunday, February 14, 2010

Sandal Merah REEF Saya.



Cerita ini sudah agak lama.
Tapi bila baca balik,
Memang tergelak sorang-sorang.
Kejadian berlaku pada 15 Mac 2009,
Sebab itu first time jejak kaki ke Pavillion.
Cerita ini aku tulis di blog friendster dulu.
Tapi sekarang tak aktif di friendster.
Maka aku bawa dia ke sini.




Ini ceritanya :

First time jejak kaki ke Pavillion hari ini..

sedang leka berjalan2 mengejar mase untuk mengambil reservation tiket cite dragonball evolution sebelum pukul 12,..tetibe..tup..pust..terputus dan sandal aku meluncur laju ke depan..dan ketika itu memang org ramai..malu beb..memang merah muke aku semerah warna baju aku pakai hari ini..syed pun malu jugak..tapi nak wat camne,die terputus..ketika itu sudah 12.05,lalu ku sampaikan amanah kpd syed untuk segera mengambil tiket tersebut dan belilakan sandal yg plg MURAH shj warna putih or merah..

lebih kurang 20 minit aku menunggu di suatu sudut dengan muke kesian dan x keruan….datanglah bf kesayangan aku membawa plastik beg REEF dengan sandal berwarna MERAH didalamnya..tapi dari jauh aku tgk muka die pelik sikit.aku senyum tapi die moyok lak..pelik gak nape ek??nak tau sebabnya..mane taknya pabila die menyatakan harga sandal yg simple dan yg tak seberapa itu rm79.90.menjerit aku ketika itu di atas ketidakkepercayaan harga tersebut..die bising2 gak napelah sandal ku terputuss di pavilion..pandai pilih tempat lak 2 nak putus kat sini..putuslah kat times square ke,jusco ke..adelah sandal murah.tapi die putus di PAVILLION,mane ade brg yg MURAH2 kat sini..inilah plg murah die jumpa..aku rase nak nangis pun ade..makan kenny rogers 2 org mkn pun x sampai rm60.

mungin sekali nilah je aku pakai sandal 2..sayang beb..takut terputus lagi..aku memang seorang yg agak lasak :p..syed tahu akan sikap aku yg satu itu..tapi nak wat camne..die dah beli..maka aku pakailah sandal merah itu berjalan2 di pavillion..


4 comments:

  1. ade taste sandal sara pts,gurau yek.

    owh mase tu citer dragonball ye.

    p/s-kejadian tu sehari lps my birthday :)

    ReplyDelete
  2. peri pia :ape itu pts ya ?
    x dela taste ape pun.
    selipar murah2 sudah.
    owh lahir 14 mac ya?
    sebulan dari hari ini ya.

    ReplyDelete
  3. btl2,putus malas sungguh saya menaip :P

    ha'ah,besday :)

    ReplyDelete

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...