Duit lebih untuk kawen..yippe

Saturday, June 4, 2011

Makeover Oleh K.Rose Jr

Hello peeps!
How are you?
Btw,aritu memang tengah free then k.rose offer nak makeover saya.
Whoah!i'm so excited..
Sebab saya selalu stalker FB k.Rose sebab tengok hasil maekup dia kemas.
Terutama kening..dia lukis jer..so,jangan risau kening anda berserabut ke,jgn cukur.
sebab k,rose pandai lukis nampak kemas je.
So,selalu lah berangan macam manalah muka setelah dimakeover.
Maka,angan-angan telah menjadi kenyataan..
Saya dijemput pergi rumah K.Rose di Seri Kembangan,
Alhamdulillah dekat sikit..
Sebab K.Rose ada butik pengantin di Puchong Gateway.
Kalau kesitu memang saya agak pening sikit sebab jauh dan tak berapa nak tau jalan.
Tapi pergi rumah k.rose lagi untung kan?
Lagi pun tujuan saya jumpa pun nak beli barang makeup.
Pensil kening Viva warna oren tu k.Rose jual RM10 je..so borong lah..hehe
Lepas itu beli lip Pallete -LT Pro-nampak tak warna lipstik saya dibawah?
K.Rose guna jenama itulah..Barang makeup itu dari Indonesia:)
Saya beli juga bulu mata jenama - Morries
Hasilnya seperti gambar dibawah :)


 Muka macam budak sekolah tigkatan 5.:)


 Wah bertukar macam muka Dato' Siti Nurhaliza lah?
Haha,ada ke?
;p


Eyeshadow -Shuemura
Lipstik - LT Pro
Base - Shuemura,Dermacos
Eyeliner- Miss Rose Kajal






Inilah dengan cikgu K.Rose..
Tau tak umurnya nak dekat 40 tahun,
Tapi still slim,dan awet muda,
Anak dah 4 tu..

Beliau pun ada buat kelas makeup.
Nak belajar dengan dia?
boleh pm fb :Rosnawati Salleh







"Your talent is God's gift to you. What you do with it is your gift back to God."
 WWW.SARAHATA.COM

No comments:

Post a Comment

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...