Duit lebih untuk kawen..yippe

Sunday, November 6, 2011

Mini pelamin tunang

 Hye..mesti korang pelik kenapalah sejak akhir-akhir ni saya lain macam sikit post entri;)
Tapi korang pun dapat teka rasanya.Tak perlu beritahu pun ;)
Btw,saya memnag bercita-cita menjadi wedding planner dan ada produk nama sendiri.
Tapi rasanya saya akan teruskan dengan wedding planner dulu since sekarang dah ambil tempahan makeup dan jahit tudung eksklusif;)


Hah,tengok pelamin tunang diatas...Sangat wow!!ini mesti anak tan sri punya majlis.Saya tak mampulah buat grand macam ini walaupun angan-angan itu ada.Tapi berpijaklah di bumi nyata ya.


 Pelamin ini simple je.
 Ini cantik juga,idea nak buat sendiri ni.
 Ini pun pelamin budget juga.tapi nice!

 Wah..paling suka macam ini..pinky looks.so sweetttt..;)



 Ini pun pelamin buat sendiri juga.kreatif and save more rm;)



 Putih pun one of my favourite colour..
so sweet and simple yet elegant.


 So eye catchingla pink putih...

 Doakan terbaik untuk kehidupan saya akan datang ya.
:)


"Your talent is God's gift to you. What you do with it is your gift back to God."
WWW.SARAHATA.COM

2 comments:

  1. Seriously, Sangat cantik

    ReplyDelete
  2. i yakin gan u sara...do more best...insyallah...de rezeki sara nanti...

    ReplyDelete

Komen yang elok-elok je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...